tisdag, september 28

"Tuff, tuff, tuff..."

... låter det väl inte riktigt eftersom jag åker X2000, men tåg åker jag i alla fall :)

Gillar att åka tåg. Jag kan läsa hur länge jag vill. Eller blogga. Eller sova. Eller relektera. Eller analysera. Eller... phu, bara vara...

Här får jag ypperligt läge att dimma ner. Känna hur det känns att andas. Känna hur det känns att välja tankar.

Tåget går fort, men jag saktar ner...

Det är därför jag älskar min halvtimmes bilresa till och från jobbet varje dag också. Det blir lite samma sak...

Fast tågresan till Stockholm är lyxigare. Då får jag flera timmar tillsammans med mig!

4 kommentarer:

  1. Älskar också att åka tåg och drömma sig bort lite...

    SvaraRadera
  2. Hej Helene :-) Tack för titten hos mig, du är så välkommen! Jag älskar också att åka tåg, tyvärr har vi inget på Åland *s* Man har kommit långt i livet om man uppskattar sitt eget sällskap :-) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja, framför allt får man ju så bra svar när man frågar sig själv ;)

    SvaraRadera