torsdag, september 30

Nu kör vi!

Yoga & meditationspasset avklarat!! (Ja, såklart jag är lite stolt ;) Så härligt att jag blir skrattglad nästan.

Kaffepannan på. Doftar ju så overkligt gott på morgonen.

Nu ringer dotterns väckarklocka. Hon kommer inte att kliva upp :) Så snart smger jag ner och kramar på henne och sjunger lite lagom operavackert: "God morgon, god moooorgon!!" och vrider upp persiennerna.

Dimman ligger förresten mäktig över sjön. Himlen är magiskt vacker.

Nu kör vi :) Ny dag! <3

7 kommentarer:

  1. Ååhh! Vilken start på dagen!
    Du ska vara stolt!!

    Nu har du bäddat för en riktigt bra dag!

    kram
    /Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!
    Ville bara titta in en runda & önska dig en fin fortsättning poå din vecka!!
    Hoppas du mår bra & att du har det bra! Jag har lite bloggtorka just nu.. men jag hoppas torkan snart släpper =)

    Ha en underbar helg.
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  3. Ny dag. Härliga tider.

    Tack för din kommentar på bloggen. Kul att du gillar det jag skriver.

    Jättekul att hitta hit också. Tack för din morgonpepp!

    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  4. Hello my friends. Lördag idag och - jo då det håller i sig! Meditation, prommisar, glada tankar och kanske nåågot lite mer mindfull... :) Det här ska bli bra.

    Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Yes, äntligen har jag hittat en peppblogg =) Härligt!

    SvaraRadera