onsdag, september 8

Bara tomt

Har värsta goläget att blogga nu. Sitter på tåget och... ja... bara åker tåg liksom. Vanligtvis är det klent med ledig tid för att skriva. Kan faktiskt kännas lite frustrerande ibland när det är så många tankar och funderingar som vill ut. Brukar bli så att jag stjäl lite TV-tid och det gör kanske inte så mycket...

Men nu då!?! Här har jag all tid i världen och då har jag ingenting på lilla hjärtat! Helt tomt.

Nåt måste jag väl ändå vilja skriva...? Hm...

Hmm...

HMMM!?!!

Näe.

Nähäpp.

(Återkommer troligtvis om en liten stund :P )


6 kommentarer:

  1. Det är ju sååå underbart att åka tåg! Vart ska du?

    SvaraRadera
  2. Tåg är fint om det inte är för långt =)

    SvaraRadera
  3. Resan går mellan Sundsvall och Stockholm. Ikväll blir det en nån smarrig mat och god dryck med tre vänner. Och imorrn är det stor fest med företaget. Bara skoj alltså! :)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!!
    Åh, jag känner igen mig i det du skriver..fniss... Hoppas din resa gick bra & att du får en underbar helg.
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  5. Skojigheter på gång och go mat på det, låter som en riktigt härlig weekend det.

    Ha det gott!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  6. Hej girls.

    Är hemma igen och Stockholmstrippen var TOPPEN! (Kommer blogginlägg om det...)

    Hoppas att ni skaffar er en riktigt, riktigt bra helg! Det tänker jag :)

    Kramar,
    Helene

    SvaraRadera