onsdag, september 15

En slank hon hit, och en slank hon dit...

Snacka om upp och ner. Berg och dal. Upp som en sol och ner som en pannkaka. Känns som att jag glider som på slime på de här skalorna. En slank hon hit och en slank hon dit... "Tjoff! "Tjoff!" "Tjoff!" "Tjoff!" Känslespröt ut - rakt ut! (Obalanserade chakran?)


Idag är jag nog ganska mitt på skalorna och det känns helt OK. Satsar en peng på att det blir en lite mer än normalbra dag idag :)

Jättetuff - Siktskraj
Tvärsäker - Velpotta
Happy Helene - Asless jag
Positiv - Grinpuppa
Motiverad - "Vem bryr sig?"
Bäst - Sämst
Maximalt tillitsfull - Skeptisk
Var är du på skalorna?

//Kramkram!

3 kommentarer:

  1. fniss... du är ju bara så söt!!!
    Jag är nog lite som du känns det som =)
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  2. Det känns som jag ligger rätt bra till på skalorna idag. :)

    Det var nog jag som hittade till dig först. Svarar på frågorna när de kommer ut här. ;)

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra tjejer! (Den kommer snart, Anna :)

    Kram & kram!

    SvaraRadera