onsdag, september 22

Fest hela veckan

Åh, vad jag älskar lill-lördag! Gomidd´an var verkligen såå god. (Jag gillar min man, jag... Thansks, my love :) Fläskfilé, klyftpotatis och grönisar. Tända ljus och myspys.

Självklart ska vaje dag vara en fest, mer eller mindre, eller hur? Men när man kallar det
lill-lördag blir det liksom mer tillåtet på något sätt.

Klok jobbarkompis upplyser om att tisdag då faktiskt är lill-fredag. Inte dåligt! :)

Och på torsdag får man också ta det lite lugnt och må gott för då är det ju faktiskt lill-söndag.

Problemet blev vad man skulle göra med måndagen... Hur ska vi få den till en lite festligare dag...?

Ja men visst, svaret var självklart - annandag lördag såklart!! :)

Och vips så blev hela veckan en fest!

3 kommentarer:

  1. hihihihi... Härligt!!
    Detta ska jag ta vara på =)
    Hoppas du mår bra denna " lill-söndag" =)
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  2. Kram på er. Hoppas att ni får en superhärlig helg!

    SvaraRadera