söndag, september 12

Allt mellan fotboll och yoga

Historia från idag:

  • Fotbollsmatch. Sonen och hans underbara lagkamrater spelade finfin boll. Och seger är ju alltid kul.

  • Garagestädning (igen!) Verkar omöjligt att bli klar med sådana projekt...

  • Veckohandlat. Känner mig ordentlig nu :)

  • Smarrig tacomiddag och svärmor på besök. Gott och trevligt! (Min guaccamole blev *schlurp*! :)

Just nu:

  • Bloggar och myser med underbara Zodi-katten

Kvar att göra:

  • Läsa godnattsaga. Love it!

  • Stänga in mig för en stunds mindful yoga. Finfin laddning inför den nya veckan...

  • Och troligtvis några minuter vid TVn med mannen i mitt liv. <3
Tycker att helgen har varit snäll mot mig. Tack. Nu ser jag fram emot den kommande veckan. Jag känner mig säker på att den kommer att bli ovanligt bra. Skön känsla...

BIG HUG,
Helene

2 kommentarer:

  1. Låter ju helt underbart. Yoga är ju jätte avslappnande! Älskar det!

    SvaraRadera
  2. Å, det riktigt sprudlar ut ur skärmen - vilken boost du måste ha fått. Riktigt känner energin och glädjen i dina sista inlägg.
    Var det Jörgen han hette?
    Det verkar vara en sån där som man vill ha i en ask i byrån för att fram när man behöver få lite inspiration och uppåt"tjack".

    Go on!!!

    kram
    Anneli

    SvaraRadera