torsdag, september 16

Får jag be om en liten sak...?

Hej du underbara!

Ja, precis vackra du! Jag är lite nyfiken på dig... Så nu fick jag ett kanonfint tips när jag hälsade på inne på Annas blogg. Jag skulle bli jätteglad om du (och jag fortfarande menar jag just dig - känd eller okänd... :) vill göra en sak för mig. Skulle du vilja gullig och svara på de här enkla frågorna? Det vore så himla kul att få veta lite om vem du är som hälsar på här bara.

Kram kära du - skaffa dig en bra dag!

Här kommer mina frågor till dig:

1; Var bor du?
2; Hur hittade du min blogg?
3: Har du barn? (ålder/kön om du har)
4; Vad jobbar du med? (om du jobbar)
5; Nämn tre saker du brinner för.

11 kommentarer:

  1. 1; I Göteborg
    2; Eftersom du är min äldsta och bästa kompis så tipsade du mig såklart! ;)
    3: Jajamen, en liten Herman, 2 månader. Som för övrigt säger att han saknar alla pussar från familjen Spjuth... ;)
    4; Hmm, just nu mammaledig, efter det får vi se...
    5; Min familj, intressanta samtal och att vara i naturen.

    SvaraRadera
  2. 1. 3 mil väster om Östersund
    2. Hittade nog hit via en annan blogg. :)
    3. En pojke på 4,5 år och en flicka på snart 7 år.
    4. Jobbar på en förskola med barn 1-3 år
    5. Skriva, musik och.. numera träning tror jag. :)

    SvaraRadera
  3. 1. På Ulefoss i Telemark fylke i Norge
    2. Via bloggen Använt & Nytt, som jeg igjen fant via bloggen "Harmoni i hemmet" som jeg følger.
    3. Ja, jeg har en sønn på 14 1/2 år, som nå i høst har flyttet til meg og min mann på heltid etter å ha bodd mest hos sin far i 7 år :-D
    4. Er egentlig lærer på ungdomsskolenivå (høgstadiet), men har vært hjemme i ett år nå grunnet kronisk sykdom.
    5. Familiens velvære, vegetarisk kosthold og hållbart forbruk

    SvaraRadera
  4. 1; Var bor du? Södra Dalarna
    2; Hur hittade du min blogg?
    I dag, genom min egen länk. Från början? Minns inte :)
    3: Har du barn?
    En dotter. 16 år.
    4; Vad jobbar du med?
    Maskinoperatör
    5; Nämn tre saker du brinner för.
    Hälsa, djurrätt, engagemang i livet

    SvaraRadera
  5. 1.Jag bor i Sundsvall
    2.Hamnade på din sida på fb och därifrån på din blogg.
    3.Jag har två söner 7 och 10 år gamla.
    4.Jag jobbar i en butik.
    5.Att människor och djur i min omgivning ska ha det så bra som möjligt.

    SvaraRadera
  6. Självklart kan jag svara på det:
    * I Ludvika i södra Dalarna
    *Jag tror att du hittade mig först och lotsade mig hit
    *3 fantastiska barn
    *Jag är coach, inspiratör, motivator, personlig utvecklare och konstnär
    *Mina barn, kärleken och hundar ( och en miljon andra saker eftersom jag är en passionerad person som brinner för mycket )

    SvaraRadera
  7. 1; Var bor du? Karlstad
    2; Hur hittade du min blogg? Via en annan blogg
    3: Har du barn? (ålder/kön om du har) tös7,pojk6
    4; Vad jobbar du med? (om du jobbar) butiksbiträde
    5; Nämn tre saker du brinner för. familj,träna,glass

    SvaraRadera
  8. Hejsan !
    1.jag bor i Smålandsstenar
    2.jag tror jag tittade hit efter att du varit inne på min blogg. :0)
    3.jag har en dotter på 19 år , och en son på 16 år.
    4.arbetssökande för tillfället , men jobbar med mitt hantverk så mycket jag orkar. :0)
    5.mitt hantverk , min familj , musik

    Älskade "jäntelagen" !!
    Får jag skriva av den ?

    Ha en fin dag ! Kram , Helen

    SvaraRadera
  9. Jaa, det här var ju superkul! Tack alla snälla!

    Javisst, Helen - Jäntelagen är verkligen värd att skrivas av tycker jag... :)

    SvaraRadera
  10. 1. Jönköping
    2. Via en annan blogg
    3. en son 30 år, en dotter 33 år.
    4. Gymnasielärare
    5. Få tillbaka mina barn, glädje, kärlek. Livskvalitet.

    Tack för din upplyftande blogg, blir glad.
    Kärlekskram

    SvaraRadera