torsdag, april 8

Värdefull sticksupport

Nu är det dags för nästa lilla stickprojekt - Åremössa till dottern. Trodde inte att jag skulle ha ro att sitta ner och sticka så här. Fast... jag har ju inte så många andra alternativ än att ägna mig åt saker som innebär stillasittande just nu.

Är ju fortfarande nybörjare på den här typen av handarbete så jag är mycket tacksam över att ha världens bästa svärmor som kommer hit till mig och instruerar. Maska av den färdiga stickningen och lägga upp maskor på den nya. Och dessutom en supermysig fikastund på det : )

Nu ska jag bara ringa en till en av mina favvo-livlinor och kolla hur många maskor det skulle vara. Tror det var 30 kanske... eller...?

2 kommentarer:

  1. Haha =) det var 38 st maskor, hihi nästan rätt.
    Är du redan klar =) Miss You!! <3
    kram kram
    //A-C E

    SvaraRadera
  2. Japp, klar : ) Ska försöka lägga upp bildbevis här imorrn. Ska göra ett försök i alla fall.

    Saknar dej också!

    SvaraRadera