torsdag, april 15

Jag - en nöjd kund

Har laddat några dagar för ringa försäkringsbolgag och Försäkringskassan. Vet inte varför, men jag tycker inte att sånt är så himla roligt... Men... det var det!! :) Hur kul som helst faktiskt. Tänk att det är så avgörande när man får prata med folk som ler när de pratar (ja, sånt hörs) och som bara är hur positiva och hjälpsamma som helst. Killen/mannen på Trygghansa - tar tag i mitt ärende direkt, ringer upp mig efter ca tio minuter och sedan är allt fixat. Kvinnan på DKV Hälsa som först skämtar och är glad och sedan erbjuder mig att välja den lösning som passar mig bäst. Och min kanon-handläggare Ulla på Försäkringskassan som var lika trevlig och hjälpsam som alltid!

Och nej - jag satt inte i några telefonköer heller... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar