tisdag, april 27

En första liten utvärdering

Det funkande!! Försökte verkligen fokusera på att vara tolerant igår. Det var inte lätt att komma ihåg, men jag lyckades till viss del i alla fall. Var bland annat på väg att bli provocerad av arga, frustrerade :) barn, men andades och tänkte tolerant, tolerant, tolerant... Och jäklar vad bra allt löste sig!! Häftigt...

Skulle ju även försöka lägga fokus på att vara initiativrik och det gick väl... sådär :P Men jag lyckades i alla fall ta mig ur "tråk-mat-träsket" när jag skulle fixa käk. Tänkte initiativrik, initiativrik, initiativrik... Så istället för samma gamla kycklinggryta blev det en suuupergod kycklingwok. Så vissst lyckades jag på den punkten också, hahah... Bravo Helene! :)

Nya utmaningar idag - se till vänster under tisdagens ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar