fredag, april 16

Nya positiva tag

Jahapp, då blev det en sån där dag. En sån som verkligen får mig att anstränga mig för att komma på om det finns något bra med den. Känner mig smårisig, förkyld, tjafs med kids på morgonen (opedagogisk tjat&bråk-morsa) och raaaaastlös! Nu vill jag ut!! Bara tokspringa!!

Men det går ju inte att sitta här och tycka synd om sig bara för att foten råkar befinna sig i en aluminiumskena och farbror doktorn sagt att det är lugnt och stilla som gäller. Så på med Spotify och fram med hantel och pumpa på (hahah), biceps, triceps och allt vad det heter. Situps - ett, två, tre... 44, 45... 56,56... (ajajaj, det var länge sen). Och nu...

...amen vaddå, så farligt var det ju inte. Ser helt plöstsligt att det är goväder ute. Tror jag går ut och lapar lite sol. Klurar på lite smarrig fredagsmiddag ska jag nog göra också. Och ta en dusch och fräscha på mig.

Och lyssnar man på bra musik då går det inte att känna sig gnällig och pipig. Kom igen. Klicka, höj och gunga med vetja!

Love you!

YouTube - Train--Hey, Soul Sister (w/ Lyrics)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar