tisdag, juni 1

Till dig

Hoppas så mycket att du har cirka fyra minuter över så att du kan titta på det här klippet med den här otroliga mannen! Jag lovar att du blir berörd. Från hjärtat för han fram budskapet:

Be thankful, dream big and never give up!

Du kommer att förstå att också du har enorma styrkor. Du kommer att förstå att också du är fantastisk precis som den du är. Och du kommer troligtvis att inse vilka enorma möjligheter du har.

YouTube - LOOK AT YOURSELF AFTER WATCHING THIS.mp4

//Kram, Helene

2 kommentarer:

  1. Tog mig för en gångs skull tid att titta på ett you tube-klipp. Du brukar ha bra saker att säga;-)

    Är glad att jag tog mig tiden!

    Hoppas att din dag blir fantastisk!

    /Anneli

    SvaraRadera
  2. Dagen är toppen! Har varit hemma från jobbet med förkyld dotter, så det har varit riktigt lugnt. Jag har ritat teckningar halva dagen som hon sedan har färglagt. Nu ska jag gå ut och hämta in rentvättade lakan. Mmmm...

    Hoppas att du har det minst lika bra! :)

    //Helene

    SvaraRadera