fredag, juni 18

Fiol och kakor önskas

Ella börjar se fram emot sin åttaårsdag nu. Hennes högsta önskningar är:
  • Alla möjliga olika Hello-Kitty-tjejgrejer (då snackar vi bland annat tandborstmugg, tandborsthållare, ögonskugga, matlåda(!), nagellack, duschkräm och hårborste)
  • Massor av kakor (i paket, alltså)
  • Mobiltelefon (ja inte för att ringa med såklart, utan för att knäppa kort, spela spel och lyssna på musik)
  • Fiol (för hon är typ bäst på fiol - fastän hon inte börjat ta lektioner än. Jo, underbart, oslagbart självförtroende :)
Jaha ja... vi får väl se vad vi kan få till så att lilla älsklingen blir nöjd. Phu...

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Först vill jag tacka dig för din fina hälsning hos mig! Du anar inte vad dina hälsningar betyder för mig!! Tack underbara du för att du tar dig den tiden!!!!!!♥ ♥ ♥

    Sen vill jag säga; WOW!! Va fint du gjort på din blogg!! Jätte snyggt!!!

    Grattis till lilla tösen som börjar bli gammal..fniss..
    Hon kommer säkert att bli mer än nöjd av sina paketer! =)

    Hoppas du mår bra & att din syster mår bättre♥ ♥ ♥
    Önskar dig en underbar helg!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tack själv för alla gulliga kommentarer!

    Kul att du gillar den nya "looken" på bloggen också. Själv är jag båden nöjd och samtidigt lite tveksam. Kanske jag leker vidare och testar någon fler mall... :)

    //Vi hörs,
    Helene

    SvaraRadera