tisdag, juni 15

Happy news! Kicki comes to town :)

Fick ett riktigt najs telefonsamtal från mamma nu. Kicki kommer hem idag! Alltså hem hem också!! :)

Det jag hörde senast som jag var inställd på, var att hon skulle få åka till Sundsvalls sjukhus på onsdag. Men nu ska hon alltså få åka hem till familjen - idag istället. Och det bästa av allt är att den grymmaste huvudvärken nu verkar ha släppt.

Det som gäller några veckor framöver nu är absolut minsta möjliga fysiska aktivitet. Lugnt, lugnt, lugnt alltså. Det är säkert inga problem att göra ingenting den första tiden. Men sedan kan jag tänka mig att det blir lite rastlöst när allt börjar kännas bättre och krafterna börjar komma tillbaka.

Tror säkert att hon tar emot alla tänkbara förslag från er på vad man kan aktivera sig med när man inte får vara igång fysiskt. Kommentera gärna inlägget och tipsa om vad man gör för att få dagarna att gå utan att man blir hoppitossig :)

Vilken härlig dag idag!

3 kommentarer:

  1. Ljudbok...om hon inte har huvudvärk förstås, jag har massor av olika böcker, hör av dig om du vill ha //Mariana

    SvaraRadera
  2. Det är ju fotbolls VM på tv, hela dagarna är ju räddade =)

    SvaraRadera
  3. Tror att det är en perfekt idé Mariana. Jag kollar med henne och hör av mig någon framöver. Tack :)

    Jo du Alex - det hade ju garanterat funkat för dig och mig. Hade det varit hockeyVM så hade det ju varit självklart även för Kicki. Men hon kan säkert också nörda framför fotboll i brist på is, puck och klubbor... :)

    SvaraRadera