onsdag, juni 16

Jubileum!

Har inte koll på allt hur bloggen funkar och så, men när jag kollar statistiken hos Bloggtoppen så står det "Totalt antal sidvisningar hos denna blogg: 993".

Då är det ju jubileum snart!! :)

Tycker att man ska fira allt som kan firas! Så förutom syrrans 40-årsdag, makens 40-årsdag, dotterns 8-årsdag och morfars 76-årsdag som kommer inom de närmsta veckorna så blir det alltå litet bloggparty också.

Men det kom lite plötsligt så jag har ju inte direkt hunnit planera någon stor gala. Det blir nog inte så mycket mer party är en stor skål jordgubbsglass, haha. Men vaddå - det är ju inte så illa. Hipp, hipp, hurra, hurra, hurra, hurraaa!!

4 kommentarer:

  1. Hej, vilken härlig blogg jag hittade här, tack för titten inne hos mig och ditt avtryck så att jag hittade hit.

    Tror helt klart att du kan smitta mig med din glädje <3 Kommer gärna tillbaka för att hitta inspiration

    Kram
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Härligt! Då hälsar vi på hos varandra :) Hittar många härliga ord hos dig. Gillar bland annat det här:

    Var uppmärksam på dina tankar
    för de blir till ord
    Var uppmärksam på dina ord
    för de blir till handling
    Var uppmärksam på dina handlingar
    för de blir till vanor
    Var uppmärksam på dina vanor
    för de blir din karaktär
    Var uppmärksam på din karaktär
    för den blir ditt öde

    //Ha det bra! Kram, Helene

    SvaraRadera
  3. Lägger till en rad som jag fick från en tjej på fb...

    Var uppmärksam på dina val, de formar din morgondag.

    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  4. Kanske den bästa raden av dem alla! Lite läskigt men mest fantastiskt. Stämmer det så finns det ju enorma möjligheter...

    Önskar dig en riktigt fin fredag. Kram, Helene

    SvaraRadera