fredag, juni 4

Du är allt jag någonsin önskat

Anders,

Du är allt jag någonsin önskat, du är allt jag någonsin drömt.
Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt.
Du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le.
All min kärlek får du bära. Hela livet vill jag ge.

Idag är det fem år sedan den dagen i Attmar kyrka. I fem långa år har du stått ut med mig som fru :) Och inte minst - jag har stått ut med dig ;)  (Love!!)

Är inte helt säker på att du kommer ihåg musiken och texten som jag gör. Men lyssna gärna på sången som Anne-Lie sjöng för oss. Alla orden är från mig till dig:


Några sköna minnen i bildform också från bröllopsvals av Herr & Fru Spjut, 4 juni 2005...

Love you!


4 kommentarer:

  1. Såå fint skrivet. Härligt och grattis till kärlek, äktenskap och ett underbart liv tillsammans!!

    SvaraRadera
  2. Snyft, här rinner tårarna...
    Du är en riktig romantiker du! Varje ord är så sant. Anders är en fantastisk man och han har en MINST lika fantastisk fru :D

    SvaraRadera
  3. Mäh... åh... :) Tack gulle goaste vän!!

    SvaraRadera