onsdag, juni 16

Bra början...

Vaknar av mjuka, goa Ella som kryper ner i min säng. Pigg och glad. Och det blir jag också av mjuka barntår och kärleksfull morgonkram. Klappar gosasugen svart katt också (mysigt det också, men fy vad hon dreglar(!) när hon myser, haha.)

Upp och på med kaffe. Tar med koppen ut på balkongen. Där ute ser jag en blå himmel. Några lätta moln. Och en sol!! Det är lätt att bli glad av vackert väder :) Och kaffet smakar mmm.

Oliver sussar fortfarande sött. Vet att han har små hemliga förhoppningar om att vända på dygnet... Har redan hört många: "Men, mamma, det är ju sommarlov!" :) Han har också till en viss grad uppnått sitt mål ;)

Nu väntar på att han ska smyga upp för trappen snart och visa sitt redan brunbrända, vackra ansikte.

Idag tänkte jag försäka skaffa mig en bra dag. Det har börjat riktigt bra. Sikta på att skaffa dig en bra dag du också! :)

//Sommarkram, Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar