söndag, juni 6

Mina val inför den nya veckan

Vände precis på två kort i "jag-väljer-asken". Tänkte att de skulle få gälla både för idag och för morgondagen. Tycker att det blev riktigt bra känslor att avsluta den här veckan på och att inleda den nya med:
  • Jag väljer att vara öppen för alla möjligheter
  • Jag väljer att vara eftertänksam
Men hur går de ihop egentligen? Hm, ja... i och för sig så behöver det kanske inte vara motsägeslefullt. Man kan förstås vara öppen för möjligheter utan att liksom bli överilad för det... Ja, jo... det ska nog kunna gå :)

Gör gärna samma val du också!! :)

Stor kram,
Helene

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!!!
    Det låter som en bra ide & jag hoppar gärna på dina val =)
    Hoppas du mår bra & att du haft en finfin helg.
    Önskar dig en underbar vecka!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tja girl! :)

    Har varit full rulle i helgen. Den började med barnkalas på en skatepark (en rolig men smånervös helkväll med cyklande, ramlande barn - phu :)

    Lördagen bjöd sedan på härlig 40-årsfest. Och idag har det - som sig bör på söndagar - varit fotbollsmatch för sonen. Idag hejade jag fram dem till en 3-2-seger (Hm, eller tar jag osjysst på mig äran nu tro...? Haha...)

    Hoppas att du haft en bra helg du också!! Och att du kickar igång med en toppenvecka nu :)

    Kramkram!!

    SvaraRadera