måndag, maj 3

Stärkande vibbar till syrran önskas


Börjar bli lite tossig nu. Nu har min käraste Syster Yster åkt till Umeå. Imorgon ska tumören bort.

Vi pratade på telefon i förmiddags och hon är cool min syrra :) Ja, seriöst cool, inte fejkat cool. Som jag skrev för någon dag sedan så beror det så klart på att hon är en genuint positiv person. Men lika mycket tror jag också att hon känner att det nu är det nära, så nära att bli av med den vidriga huvudvärken. Hon kommer ju till någon som faktiskt kan det där med att operera hjärnor liksom. När läget är som det är så kan det ju inte bli bättre! Och tänker Kicki på det sättet så gör jag det!!

Men om du händelsevis kan det där med distanshealing så kan du gärna få skicka några stärkade vibbar till henne imorgon. Och om du som händlesevis tror på högre makt får gärna be om lite extra helande energi till henne.

Så kan lillasyster kännas sig lika cool som storasyrran.

4 kommentarer:

  1. har själv nära som gått igenom liknande och framförallt spenderat mycket tid på Umeå, det kommer att gå bra, hon är i goda händer! kram till dig

    SvaraRadera
  2. Tack snälla. Ja, det känns tryggt att hon är där hon är. Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Vi håller alla tummar och tår här! Allt går bra! Kramar till både Kicki och dig!

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga ni. Jag hälsar Kicki.
    Sköt om er! Kramar!!

    SvaraRadera