måndag, maj 10

Du är värdefull

Jag vill skriva några rader om det jag avslutade det förra inlägget med, nämligen att
Du är värdefull.

Nyligen var jag och Anders på vår goa, sjuåriga Ellas utvecklingssamtal i skolan. När vi kom var hennes lärare så ivrig att visa oss något som hon tyckte var så fantastiskt fint. Barnen hade en dag fått till uppgift att fundera ut och rita något de var stolta över. Ella hade då funderat lite och sedan gjort en jättefin teckning. Överst hade hon skrivit:

Jag är stolt över min familj.

Åh, vad det värmde...

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Men Ååå, va underbart!! Lilla tösen älskar sin familj!! Va underbart! Förstår att du blev stolt & rörd!!
    Barnen är det finaste i världen. De är så oerhört öppen hjärtliga & kärleksfulla!!!
    Hoppas du mår bra & att du får en fin Måndag!
    Varm kram & stort TACK för din hälsning hos mig. Blev så glad!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tack :) Jag säger som sonen (som fyller tio imorgon)sa i morse:
    "Jag känner att det kommer att bli en bra idag. Jag tror att det kommer att bli en bra vecka!"

    :)

    //Kram-kram!

    SvaraRadera