onsdag, maj 12

Snart hemgång för Kicki!

Nu händer det saker. Det blev ingen "Kicki-uppdatering" igår, så nu har det hänt en hel del sedan senast jag skrev.

Igår natt gick resan från Umeå till Sundsvalls sjukhus. Och idag ska hon få åka hem!! :) :) Hon är så glad och det är jag också!

Men det blir riktigt lugna tider för henne ett tag framöver nu. Hon har fått träffa en sjukgymnast och får öva på att göra små rörelser med huvudet, men i övrigt är det inte särskilt mycket aktivitet som gäller... Lite luft på näsan kan vara bra, men då är det inte direkt powerwalks som gäller. Nej, en stund på stolen i friska luften på balkongen blir alldeles lagom den närmsta tiden. Det spänner och gör fortfarande ont, men allt gå i alla fall enligt planerna och det är vi såå tacksamma för.

2 kommentarer:

  1. Åååå, va underbart härligt!! Så glad för er skull!!
    Njut nu av ert sällskap!! Är hon hemma på heltid nu eller på permis?
    Va lyckliga & rå om varandra nu!!
    Varm kram till er båda// Tina

    SvaraRadera
  2. Operationen har gått som den ska så nu är det klart och hon får vara hemma :) Sjukskrivning kommer det förståss vara en tid, men det får ta den tid det tar. Tyvärr tröjer det några dagar innan jag kan träffa henne eftersom jag sitter hemma med en opererad fot :P (Men jag är ganska säker på att hon får en hel del påhälsning i alla fall de närmsta dagarna...:)

    Kram och tack för alla snälla ord,
    Helene

    SvaraRadera