lördag, juli 10

Kicki piggare och jag seg :)

Status Kicki:

Enligt rapport börjar Kicki pigga på sig. Men det är ganska långt ifrån rock ´n´roll direkt efter operationen... Men sedan blir det avsevärt bättre dag för dag. Idag hade hon fått lossa lite på det bandage hon har så vansinnigt hårt lindat runt huvudet och det var en ganska så positiv känsla att få ta av en stund, vad jag förstod...

Känslan efter hennes tidigare operationer har varit att man vill att hon ska komma hem så fort det bara går. Nu käns det mer som att "låt henne stanna så länge som det krävs, bara hon slipper behöva komma och operera igen!" Men brukar säga "tredje gången gillt", va? Må det vara så!

Status jag:

Jag är segare än det segaste du kan tänka dig. Men inte seg och less utan seg och fantastiskt nöjd och glad! Har stenhårt planerat älskade makens 40-årsdag igår. Nu är den över. Och det blev hur kul och bra som helst. Herre jösses vilka underbara människor som kom och partajade hela kvällen och halva natten :)

Tror att vi blev närmare 50 pers i vår lilla trädgård. Vi mumsade mat, drack gott, skattade och sjöng i sann Lönnå-anda, haha... Tror nog att vi kan ha lyckats överrösta artisterna på stora scenen på Gatufesten i stan (Sundsvall) :) Värsta härliga mixen av glada människor!!

Men idag... ja, lite "proppen ur" liksom. Men riktigt nöjd... Och det kan jag rapportera att Anders är också!

Förresten - grattis älskade gubbe <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar