torsdag, juli 8

Kicki är opererad igen

Nu är operationen klar. Det var som de sa - en ett enkelt ingrepp. Ja, som sagt, det var tydligen lätt som en plätt att stoppa ner slangar i folk, rakt igenom huvudet och ner i magen!(?) Öum... ja... Så efter ca 1.5 timmes operation vaknade hon i alla fall upp igen. Och snart ska hon vara på benen igen.

Riktigt, riktigt supernajs att höra att det verkar ha gått precis som det skulle. Nu kan väl den där envisa huvudvärken ge sig av för gott tycker jag!

Nu är det natta för mig. Sov så gott mina vänner.

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gick bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Åh, va skönt att det gått bra. Nu hoppas vi verkligen huvudvärken har flyttat ut helt & hållet!!!
    Hoppas att du mår bra & att du får en underbar Torsdag!!
    Kram Tina
    Ps. Tack för din hälsning =) Jag har fått antibiotika nu, så jag hoppas det onda flyttar ut nu =) Tack för din omtanke!!Ds.

    SvaraRadera
  3. Ååååh vad jag blev glad nu!
    Tack och lov!!

    SvaraRadera
  4. Hejsan !
    Va skönt att allt gick bra för din syster !
    Kollade tidigare inlägg. Vilket tänkvärt klipp från YouTube med "don´t you dare..."
    Visst är det så...
    Ha det gott ! Helen :0)

    SvaraRadera