måndag, juli 19

Det är klart!

Tidigast måndag eftermiddag men eventuellt under tisdagen blir det operation för Kicki. Så lät det igår. Men gissa??! Nu är det gjort. Klart! Fixat! Och uppvakning pågår.

De enda ord jag ville höra fick jag höra:

"Allt har gå bra, precis som det skulle!"

Wow. Phu. Pust. Yes!! Nu - är - det - klart!!

Fjärde gången gillt - har du hört talas om det?

Nu har du det :)

Är helt slut i kroppen på något sätt. Tror att det kanske heter "lättnad". Och är samtidigt skitglad. Men för matt för att orka sprudla. Just nu alltså mer lättad än lycklig... Men det känns skönt.

Va grym hon är min Sis. Hon fixar faktiskt allt <3

 (Du såg vad jag skrev, va? "Allt har gå bra, precis som det skulle!" :)

7 kommentarer:

  1. WOW, så skönt, HÄRLIGT!!

    Kram på er båda!!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det är klart!

    Jag är hundra procent säker på att inställningen är oerhört viktig för tillfrisknandet.
    Om vi kan stoppa i oss mediciner som påverkar olika delar av kroppen, reglerar hormoner och annat - och vi har lyckats hitta dessa samband genom forskning. Hur många samband finns det då som vi inte vet om. T.ex. kedjereaktioner som startar när vi tänker glada tankar och skrattar och börjar producera glädjehormoner i kroppen, som i sin tur påverkar något osv.

    Blir ledsen när jag hör om tanten bredvid i salen. Hoppas att vi aldrig blir sådana och hoppas att hon kommer på bättre tankar!

    Hälsa Sis!

    kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Men Åh!! Va underbart!!! Grattis till er båda!! Vilken kärlek du har till din syster! Den bländar =)
    Hälsa henne så gott från mig med ett GRATTIS & att hon är en förebild!!!
    Kram från din vän Tina

    SvaraRadera
  4. Vad härligt!! Hoppas läkningen går fort nu då! Kram

    SvaraRadera
  5. Vad skönt för er!! :) Kram

    SvaraRadera
  6. Vad skönt att höra!

    Kramar från den andra Sis

    SvaraRadera
  7. Kram alla underbara!

    Har fått höra nu att hon (såklart) har ont efter operationen, men hon har fått flytta över från "intensivsidan" till sitt eget rum nu.

    Det går alltså åt rätt håll och under morgondagen kommer hon att göra ett tappert försök att komma upp ur sängen och gå lite. Med hennes beslutsamhet tror jag nog att det kommer att gå!

    Har inte pratat med henne än. Avvaktar morgondagen - då slår jag nog henne en liten pling :)

    SvaraRadera