lördag, juli 31

Kaffe blev grillspett

Landade efter semestern igår på ett riktigt trevligt sätt. Mamma, pappa, Syrran och Johan kom förbi. Det var tänkt på en kopp kaffe först, men... det blev grillmiddag och vin ute på vår altan! :) Hemma i Sundsvall/Lucksta har vädergudarna varit med oss så vi kunde sitta ute i härligt sommarväder. Inte strålande sol, men riktigt skönt.

Och till er som funderar hur läget är med Kicki nu så...

Ja, hon kom hem från sjukhuset förra torsdagen och det går bara stadigt framåt. Jag lovar - hon ser jättefräsch ut och är riktigt pigg! Vet att det är många som har sagt det och jag tycker likadant: hon är skitsnygg i sitt korta hår!

Känns bara helt stålande.

---

Nu har vi en helt ny lördag framför oss. Mmmm... Just nu siktar jag in mig på en god kopp kaffe och lite kramar med kiden i soffan. Kram till dig också!! <3

4 kommentarer:

  1. Blir så glad att läsa om dig och din syster.

    Å du; grattis på din nästan-namnsdag:-)

    SvaraRadera
  2. Nämen ahaa - Helena-dagen! Har aldrig firat namnsdag, men på den tiden min mormor levde brukade hon alltid säga grattis när Helena hade namnsdag. Så det känns som min dag. :)

    Tack :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att din syster mår bättre! Har faktiskt tänkt på henne och skönt att det gick bra! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det känns riktigt, riktigt bra nu!! :)

    SvaraRadera