fredag, juli 23

Helene är happy!

Jag är glad...

... för att:

  • Kicki kom hem igår och hon är rejält på bättringsvägen!!! Fjärde operationen verkar ha gjort det den skulle. Måste få tacka. Tack alla fantastiska läkare och sköterskor! Javisst - de gör ju sitt jobb som alla andra... men - ändå inte alls som alla andra! Det är ju ytterst speciellt att hjälpa människor så som de gör...
  • Jag fått vara med och uppleva en magiskt vacker dag på sjön idag. Tänkte att jag borde haft en riktigt bra kamera med mig... Men sedan tänkte jag att det var nog lika bra att jag inte hade det. När jag blickade ut över sjön kändes det som att det måste vara omöjlig att fånga den vackra svenska naturen på bild... Det måste nog helt enkelt upplevas. Osannolikt vackert.
  • Jag har fått mitt liv förlängt med massor idag. Många, många skratt blev det under vår sagolika båttur! Tack vare glada, lättsamma, humoristiska vänner...
  • Kommer hem nu och tittar på våra barn som sitter och strålar när det kvällsfikar. Allt roligt de gjort under dagen bara bubblar ur dem. De ser lyckliga ut. Det känns skönt.... (Vill bara säga att annars är syskonbråk rätt så vanliga här hemma :P)
  • Barnens underbara farmor skjutsar och barnvaktar. Som vanligt - helt utan några som helst bekymmer. Hon är en guldklimp!
Ler. Mår bra. Är happy.

Sov sött mina vänner!! Kram!

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att vara glad!

    Så otroligt skönt att din syster är på bättringsvägen.

    kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Härligt att du känner så!! :)

    SvaraRadera