tisdag, augusti 3

Omväxling

Nu testar vi grönt ett tag :)

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Japp, grönt är skönt =)
    Hoppas du mår bra!? Har du fortfarande semester el du börjat jobba?
    Jag har börjat jobba nu & tycker det är jätte kul. Älskar mitt jobb & det händer alltid nått kul!
    Hoppas det är bra med din syster oxå. Är hon hemma nu & fri från alla operationer?
    Jag har varit en ur ursel nät vän denna sommar , men hoppas det ändras nu när vardagen är på intåg!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Jag kan ju vara lite velig ibland jag. Älskar rött, men det blev lite väl hysteriskt när hela bloggen belv röd :) Visst har ni rätt - grönt är skönt!

    Är inne på sista semesterveckan nu och känner dessvärre redan den där irriterande "jobbångesten" komma smygande. Men nej - den puttar jag bort! Har ju flera dagars härlig ledighet kvar. "Njuta, njuta, njuta."

    Syster yster fortsätter att bli bättre och bättre, så där ser det bara ljust ut nu :)

    Inget negativt med att vara lite frånvarande från nätet under sommaren, va? Jag känner själv att det ligger lite på sparlåga nu. Tiden vill man ha till så mycket annat också nu när det är sommar. Och så måste det få vara tycker jag :)

    //Kram på er!

    SvaraRadera