fredag, augusti 27

Om underbara människor...

Det har blivit lite lite Happyhelene ett tag nu. Alltså glest mellan bloggandet. Livet har lyckats bli fullsmetat med en massa annat som fyller dagarna från morgon till kväll. Eller till och med natt...

Men happy är jag i alla fall. Mest. Inte precis hela tiden, men i största allmänhet.

Besöker således inte mina fina bloggvänner så särskilt regelbundet just nu heller. Men jag kommer snart och hälsar snart på. Promise! :) Saknar er liksom.

Tänkte egentligen inte blogga nåt just nu heller. Bara tala om att jag inte har gått i ide. Har massor som brottas innanför pannbenet som vill pluppa ut i form av ord och meningar här. Men det får komma lite senare. En annan dag.
Sis:
Tänke också bara få hinta att my lovely, wonderful, gorgeous Sis mår hyfsat bra. Men alltså inte riktigt hundra... Dumbullen bak på huvudet börjar smyga fram igen och det känns väl inte sådär toppen direkt, men just nu är det läge "avvakta". Blir den fortsatt större kan (phu - suck) ytterligare en operation bli aktuell... Doktor Ridderheim ger nytt utlåtande till veckan.


Doktor Ridderheim ja, han ska ha största säcken med guldstjärnor tycker jag!!! Om inte han funnits med i bilden och varit den som främt varit hennes doktor under den här tiden, vet jag inte om Kicki haft riktigt samma harmoniska känsla i kroppen. Hon talar bara gott om honom och försöker på olika sätt få mig (och andra) att förstå hur otroligt bra han är. Man kan ju såklart inte fatta helt och hållet eftersom man inte befinner sig i hennes kläder. Men jag kan säga följande.

Att vara:
  • rak
  • ärlig
  • tydlig
  • omtänksam
  • kunnig
  • proffsig men lättsam
är några av de bästa egenskaper man kan ha som läkare. Och det har doktor Ridderheim!! Du är bäst mannen!!

Sedan vet jag att Kicki också händelsevis är den mest optimala patienten! :)
99,9 % positiv ger nog den kick som en läkare kan behöva för att prestera optimalt. Du nog bara bäst du också bruden!! :)


//Kram hela världen! :)

1 kommentar: