söndag, augusti 8

Magiska Marie

Kommer med ett lite längre inlägg lite senare. Måste få dela med mig av mina reflektioner om de senaste dagarna... Skriver nog om det ikväll. Tänkte bara skriva av mig ett par rader här innan jag ska iväg. Jag har blivit smittad. Av magiska Marie...

Superkortfattat:

Var på Roxettekonsert igår. Hur bra som helst. Det starkaste och skönaste minnet från kvällen som jag kommer att ha med mig längst än ändå synen av Marie Fredriksson... Vet inte om jag sett någon glitta så fullkomligt som hon... Hon såg riktigt, riktigt happy ut! Kan inte tänka mig annat än att hennes glädje nådde ut till alla tusentals människor på arenan... Vilken utstrålning!!! Magi... :)

Och nu blir jag bara så varm och glad när jag tänker på hur lycklig hon verkade vara!

Tänker åter igen på vad lätt det är att sprida glädje. Marie log hela kvällen...

//Ikväll ska jag läsa lite bloggar och skriva några rader till. Kram så länge.

2 kommentarer:

  1. Ja, hon har ju gått igenom så mycket så hon var nog tacksam att hon kan stå på scenen igen!!

    SvaraRadera
  2. Ja precis! Börade läsa recensionerna i en av tidningarna, men slutade snabbt. Blir så trött på att man ska ha så svårt att berömma. (Eller så kanske man bara tycker olika...?) Tror nog att vi var många som tyckte att det var kanon!! :)

    SvaraRadera