torsdag, januari 13

Superkort: Status Sis

Snygga Sis :)
Sis is back in business :)

Min käraste Sis är verkligen riktigt pågång till det "vanliga livet". Hon har nu börjat jobba 50 procent och livet börjar leka. Vet att hon till och med testat att träna (pump tror jag visst att det var)... Har inte kollat av hur det gick med huvudvärk och träningsvärk efter det. -"Hörru Sis, hur gick det egentligen?"

Allt är inte hundra bra, men i alla fall som natt och dag jämfört med för någon månad sen...

Suvve!
---
För övrigt är det en galet trötter Happy Helene som skriver. Som vill hinna allt kul! Vill så gärna ha 10 dagar i veckan ett tag framöver nu. Och väldigt gärna 30 timmar per dygn.

Spännande saker händer. Visst - det tar kraft, men samtidigt ger såå mycket energi!!

Imorrn är det dags igen. Då ska jag träffa mina härliga kurskamrater och ledare och då blir det en riktig glädjekick igen. Och många nya insikter. "Härligt" är ordet! :)

(Och om den där extra tiden fanns så skulle jag bland annat kika runt mer på alla mysiga bloggar som jag tycker så himla mycket om. Men... det blir inte idag. Snart så. Miss U... <3 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar