söndag, januari 9

Måla framtid...

Målar vidare på mina plander för 2011. Härligt... Har börjat med flera penseldrag. Ett här och ett där. Och ett där borta. Lite kladdigt just nu, men det blir snart jättevackert :)

Jag har valt att:
  • börjat snickra på en hemsida - hur roligt som helst.
  • prata med inspirerande människor - upplyftande.
  • meditera - ahh... bitar faller så soft på plats, tanketjattret blåser bort.
  • drömma drömmar - så skönt.
  • skapa förhoppningar - viktigt.
  • skriva-vända-vrida - häftigt.
  • våga - svårt men nyttigt

4 kommentarer:

  1. Spännande!
    Fin och tänkvärd lista du har gjort!
    Vad är det för hemsida du tänkt och snickra på? :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag utbildar mig till coach (för mitt hjärta har tipsat mig om att det är ett steg i rätt riktning :) Snart smyger jag igång företag och då vill jag ha en glad hemsida att erbjuda...

    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Good for you!!! Bra!!! Utmärkt!!!

    SvaraRadera