torsdag, november 25

Brev till nisse...

Kära julenisse,

Kvinnan som läser detta är grym. Underbar och stark. Och jag tycker om henne väldigt mycket. Hjälp henne så hon klarar att leva sitt liv fullt ut. Jag ber om att du hjälper henne att lätta på sina förväntningar på sig själv. Låt henne lysa upp mörkret. Som den solstråle hon är... Beskydda henne i alla tider. Lyft upp henne när hon som mest behöver dig. Och låt henne veta det när hon är i din samvaro så hon alltid är i trygghet.

Fick ett SMS med den här varma, kärleksfulla, uppmuntrande texten av en underbar person. Och jag valde att skicka den vidare till ett antal grymma, fina, solstrålar jag känner... Men jag vill att den ska nå ut till alla andra fantastiska människor som jag vet finns här ute! Därför valde jag att lägga upp den här. För jag ville att den skulle nå dig... (Ja, just precis dig. :)

Kram du vackra solstråle!

6 kommentarer:

  1. Wow! Om du har sådana underbara personer omkring dig kan det inte gå annat är bra!
    Blir glad att se inlägg från dig igen - saknar dem! Men du gör helt rätt - inga inlägg om inte lusten, orken eller tiden inte finns!! Så se det inte som ytterligare förväntningnar på dig utan som ett "Tack för att du finns!"

    Ha en underbar helg!!

    kramar
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Vilket fint! Jag tackar och tar emot.
    kramen

    SvaraRadera
  3. Det var en fin hälsning :)

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  4. Ett så fint och bra litet brev. Du är fin! KRAM

    SvaraRadera
  5. Hallå solstråle där!
    Vilka fantastiska ord! Vad härligt att du sprider dom.

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera