lördag, december 4

Hjärtat anropar

Jag slumrar vidare här i bloggvärlden. Tid och energi räcker inte till den här delen av mitt liv just nu. Hoppas ni finns kvar när jag samlat mig... Om inte annat letar jag upp er :) Saknar att skriva själv, men saknar också att läsa inspirerande, trevliga, allvarliga, humoristiska, mysiga bloggar. Men... väljer att lägga fokus på annat som är viktigt för mig nu. Mitt hjärta hävdar det, så jag rättar mig lydigt efter vad det har att säga :)
Bild från http://www.kreativinsikt.se/


Förresten... hoppas att du också lyssnar på vad ditt hjärta vill säga. Om det är svårt att höra vad det försöker förmedla så hoppas jag att du stannar upp lite. Och vågar att lyssna noga. Lyssna inåt...

Hörde en gång att:

Lyssna till ditt hjärta så ger du en gåva till hela världen.
 
Hm... Mäktigt. Skönt. Sant. Och spännande.

//Tycker om er! Kram, Helene

7 kommentarer:

  1. Jag finns här och man kan lätt säga att jag har fullt upp med själavård.

    SvaraRadera
  2. Det är underbart att läsa din blogg,man stänger ner den leende:)
    Jag gillar verkligen"låt dagen i dag komma från hjärtat"

    SvaraRadera
  3. Tigrar kan också önska en trevlig andra advent, så nu gör jag det!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med en blogg som fokuserar på det positiva i livet. Härligt att läsa att du försöker hitta det positiva även när livet är tungt. Önskar att fler var så!

    Sv: Vad roligt att du tyckte om mina tips! Du är hjärtligt välkommen tillbaka till min blogg!

    Ha en skön söndagskväll!

    SvaraRadera
  5. Hejsan
    ibland finns inget så välgörande som en bloggpaus. Jag hoppas du njuter av livet utanför skärmen och ser stort fram emot när du åtevänder.
    Kram och trevlig adventstid och Jul också om du inte återvänder före tomten.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för trevlig och positiv läsning. Njut av det du ska göra.
    God Jul Önskar *Golda*

    SvaraRadera
  7. Åh, vad jag blir varm i hjärtat av era supersnälla kommentarer! Skickar glada tankar tillbaka till er :)

    Kramar, Helene

    SvaraRadera