lördag, oktober 23

Upp & ner

Verkligen totalt blandade tankar och känslor i min kropp och själ just nu...

Å ena sidan - sorgsen över jobbiga saker jag har så svårt att påverka... Försker stänga av en aning och inte överengagera mig, men det är ju så svårt! Det gör ont liksom...

Å andra sidan - innerligt lycklig över så många saker. Främst så klart sånt som tacksamheten över underbar familj. Men även andra saker... som jag kommer att skriva om så småningom... som gett mig en otrolig lättnadskänsla. Och iver! Längtan. Entusiasm. Glädje. Det känns riktigt, riktigt bra.

5 kommentarer:

  1. Tack för en härlg blogg som gör mig glad, har smygläst den ett tag nu./lev lycklig

    SvaraRadera
  2. Det låter sunt att inte engagera sig i det du ändå inte kan påverka.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att lyckan är den dominerande känslan!

    Du får jättegärna använda min snobben-filosofi! Måste erkänna att jag inte är säker på hur mycket den har med Carl Schultz att göra. Jag hittade den i min mejlbox här om dagen, och bestämde att den var tillräckligt tänkvärd för att bli bloggad...

    SvaraRadera
  4. Tack kära vänner. Jobbar vidare med de splittrade känslorna... Ska nog få bra fason på dem snart.

    Roligt att ha dig här du anonyma. Du är alltid välkommen :) Det gäller ALLA som tittar in och läser oavsett om ni kommenterar eller inte!

    Kram till ALLA!! :)

    SvaraRadera