söndag, oktober 17

Fullt upp!

Feng Shui-rensar! Tjohoo!

  • Ellas rum: ordning och reda. "Var sak på sin plats" - visst är det så innerligt behagligt? :)
  • Lite mer skit ut från tragiska förrådet också - ett steg till i rätt riktning.
  • Ordning och reda på mina sysaker - äääääntligen!! (Ja, inte för att jag syr och grejar särskilt ofta, men de gånger jag behöver nån liten tråd, nål eller annat i den där lådan så brukar det bara vara RÖRA. Men... iiinte nu! :)
Näpp - har inte tid! Återkommer med liten rapport framåt kvällen och ser om jag lyckas komma till det jag egentligen planerat att strukturera nu när jag antagit Ulrika Gabriels rensa-i-röran-utmaning - nämligen mina böcker.

Tjing!

3 kommentarer:

  1. Låter som om det kommer att bli hur fint som helst. Man blir LÄTT av att rensa
    Ha en fin vecka ¨'kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. Önskar er en go & glad vecka!

    Kramar!

    SvaraRadera