tisdag, februari 8

Tyst som musen

Vill förklara mig :)

Jag är tyst som musen här i bloggvärlden nu. Och jag tänkte nu bara berätta varför...

Jag är just nu mitt uppe i en spännande, intensiv, utvecklande, coachutbildning. Parallellt med utbildningen är jag själv klient och blir coachad och det gör att all tid som inte går till utbildning, jobb, familj, lite personlig fysisk och själslig friskvård går till omvälvande, underbar personlig utveckling... (Kan inte riktigt dölja att jag mår lite gott just nu... :)

Och en effekt av det här är att bloggen blir något vilande. Gissningsvis i några veckor till... Jag får i och för sig min törst efter att skriva och filosofera fullt tillgodosedd i alla fall. Utbildningen och coachingen resulterar i mängder av reflektioner och alternativa tankegångar!

Den enda abstinens jag har är att jag har något märkligt, inre begär att sprida mina tankar till er andra, med förhoppningen att det ska få dig att bli ännu mer sugen att fånga din dag. Ännu mer sugen att ha det bäst... :)

(Men för kännedom så rör jag mig i den här världen ibland till viss del ändå. Då och då smyger jag in till fantastiska bloggvänner och läser och inspireras - även om jag för tillfället ligger lågt med att kommentera).

Vill avslutningsvis skicka en kram just till dig och påminna dig om att:

Idag är en bra dag...

6 kommentarer:

  1. Är det inom MPLL??? :)

    Går själv Ledarskap och coaching via jobbet och MPLL. Har Lars Sjödin i kursen som är hur bra som helst!!! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Var sak har sin tid!
    Underbart att du mår så bra! Njut!!
    Väntar med spänning på vad som kommer ut på andra sidan;-)
    kramar
    /Anneli

    SvaraRadera
  3. Blir glad när du är glad, härligt att läsa om din positiva utveckling. Skulle behöva bli coachad jag med. Ser fram emot när du kan berätta mer.
    Kramar om dej och ha det bäst.
    Cecilia

    SvaraRadera
  4. Det låter otroligt spännande. Lycka till kära du!

    SvaraRadera
  5. Härliga nyheter! Då vet vi ju att din "bloggtystnad" inte beror på att du mår dåligt, utan på att du mår bra :))

    Kramar, Outi

    SvaraRadera
  6. Tack för era looovely kommentarer!! <3

    (Anna - det är Akademi Coachstjärnan.)

    SvaraRadera