söndag, juni 26

Välj att njuta här och nu

Kan verka som att jag har lagt ner. Men så är inte fallet. Jag har bara så himla mycket liv i livet nu så jag prioriterar inte att skriva här. Men det kliar i bloggfingrarna då och då. Så rätt var det är så kommer det nåt. Men det är inte direkt täta inlägg från min sida nu.

Vill bara uppmana dig att leva så mycket som du bara kan nu i sommar. Hoppas att du njuter av varje dag. Varje timme. Varje minut och varje sekund. Oavsett hur det är... Välj att njuta av varje här och nu.

Se det vackra omkring dig. Och känn tacksamhet för allt fantastiskt i ditt liv.

  • Jag ser en vacker molnig himmel utanför nu. Eller... hm... minsann! Är det inte lite blå himmel också...? Jo, visst är det så. Molnen verkar vilja flytta på sig :)
  • Jag lyssnar på stärkande, uppmuntrande ljudbok just nu också. Älskar att fylla på med klokord.
  • Känner massor av tacksamhet för att just DU kikar in och läser här. Hoppas att du hittar något som får dig att må bra. Kram till DIG!
Nu smyger jag iväg igen... Bye, bye så länge.

//Helene

1 kommentar:

  1. Tack blir så pigg och glad när jag såg att du varit inne och sagt det där kloka som är så bra för mej.
    Tack för att du är en livsnjutare, och njut nu själv i sommar och ha det bäst.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera