söndag, mars 20

Jag är happy!

Nu är det ett tag sedan jag gjorde en uppdatering av min personliga status. Här kommer några rader om det:

Livet har ju varit fyllt av enormt mycket annat än bloggande en tid nu. Och nu kan jag stolt titulera mig ICF Diplomerad Coach sedan början av mars! Yees, det känns så bra. Riktigt stort fokus har legat på utbildningen och min egen personliga utveckling nu under vintern. Och det har sanneligen varit värt det.

Just nu jobbar jag bland annat för att komma igång med min enskilda firma inom coaching, inspiration och lite annat kul. Det är fortfarande lite mycket nu men jag hoppas hoppas att jag inom kort kan presentera min hemsida för er! :)

Siktar nu på att få coacha och certifiera mig om inte allt för lång tid.

Ett steg i taget - fokuserat, målinriktat med glääädje. Det här är spännade och roligt! Jag är Happy Helene! :)

4 kommentarer:

  1. Stort Grattis, du är en så härlig människa.
    Ser fram mot din hemsida.
    Kärlekskram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Så glad att höra att det har gått bra!!
    Jag har allt varit bra nyfiken;-)
    Håller tummarna för att det nya företaget börjar rulla för dig också!

    Snyggt jobbat!!!

    stora kramar
    /Anneli

    SvaraRadera